Nega lica

Napravi sama masku za masnu kozu!

February 07, 2017 Unknown 0 Comments



Sta ti treba :
- Pola zrelog avokada
- 1 jaje
- 1 kasika meda
- 1 limun

Avokado oljustiti i izgnjeciti viljuskom, dodati belance i kasiku meda. Zatim iscediti malo svezeg limuna i sve izmesati (ili sve staviti u blender).

Naneti masku na cisto lice. Ostaviti 20-30 minuta. Mlakom vodom isprati.


Mali savet: Skinite masku pre nego sto se skroz osusi, lakse cete je skinuti.

Kako limun deluje na kozu:
Limunska kiselina savrseno cisti lice i preciscava pore. Svako lice na sebi ima odredjenu bakteriju koja mu pomaze da se ne zarazi drugim bakterijama. Do pojava akni dolazi kada ta bakterija ostane u zapusenim porama. Pore ostaju zapusene usled puno pudera ili kada je puder na licu dosta sati.
Kako avokado deluje na kozu:
Hranjivi sastojci iz avokada odlicno hidriraju kozu.
Kako belance deluje na kozu:
Belance je bogato proteinima koji uticu na obnavljanje celija. Sto se vise celije obnavljaju, stvaraju se nove i koza ce duze biti blistava i lepa.
Kako med deluje na kozu:
Med ima antibakterijska svojstva i odlican je borbi protiv infekcija.


Moji utisci.
Kao prvo, ova maska neverovatno osvezava kada se nanese. Limun pomalo stipka i pecka, ali nije strasno. Mogu reci da mi je lice nakon maske mnogo neznije i mekse. Imala sam neku crvenu fleku, ali ona je manje vidljiva. Lice mi je nekako tonirano. Nema nikakvih fleka, niti drugacije pigmentacije koze, sve je ujednaceno. Moram priznati da sam zadovoljna. Ova maska me je kostala 1 e i za taj novac ima odlicno delovanje, i mislim da cu nastaviti da je primenjujem jednom nedeljno.


Ovo je maska za masnu i kombinovanu kozu, nije pametno da je probaju osobe sa suvom kozom zbog limuna koji pomalo isusuje.



Imate li vi neke maske koje same pravite? 

0 comments:

Makeup
Hair