Soping

Male torbice na sajtu NewChic

May 24, 2017 Unknown 21 Comments

Moram priznati da volim da naručujem online. Nemam uvek vremena da šetam gradom od jednog do drugog butika, da gledam šta ima i uporedjujem cene. Kod većine njih stvari su iste, samo su cene drugačije i onda kupim, pa posle nadjem negde isto takvo, ali jeftinije pa mi onda bude krivo. Zato volim da lepo uz kaficu sednem i pogledam lepo na netu šta me interesuje i pronadjem savrseno po savršenoj ceni. Tako sam upravo razgledala i male torbice i naletela na sajt NewChic

Prvo da vam kažem da je ovo zaista jedan povoljan sajt. Osim torba, ovde možete pronaći i jeftinu obuću, kao i odeću i za odrasle i za decu. Možete pronaći i stvari za kuću, šminku i još mnogo toga.
Poštarina nije besplatna, ali nije ni mnogo velika. Takodje tu su i stalni popusti, maltene svaki dan nešto novo.

Torbice koje sam ja izdvojila sve koštaju manje od 15 e. Nisam mogla da se odlučim koju da vam pokažem pa sam odabrala 5. Nadam se da će vam se dopasti i da ćete mi pomoći i  dole u komentarima reći koja vam je najlepša, pa će i meni biti lakse da odaberem jednu.


1. Ja volim jednostavne stvari. Ne volim puno šarenila, a i kada nosim takvo nešto, onda gledam da ostatak garderobe bude u jednoj boji. Ova torbica mi se posebno dopada jer je jednostavnog i retro oblika, uvek u modi. Uz nju se dobija i kaiš, tako da može da se nosi u vidu poštarske torbe. Crne boje, mada ima i bela. I ovaj mali detalj, privezak koji visi mi je prosto neodoljiv. I koliko god da poželim sa njom ozbiljno da izgledam, ovaj privezak će reći drugačije. I to je ono što je čini posebnom. Više o ovoj torbi, kao i cenu, možete proveriti OVDE.




2. Sledeća na redu je jedna vrlo mala torbica, čak manja od prethodne. U pitanju je veštačka koža. Kod nje mi se posebno dopao njen oblik, a i veličina. Možete je pronaći u 4 boje. Pored ove zelene, posebno mi se dopada i crna. I još više mi se dopala cena, od ovih 5 ova torbica je najjeftinija, proverite OVDE.




3. Treća, ali ne i manje bitna je ova vintage torbica. Isto vrlo jednostavna. Specijalno kod nje mi se dopala ova mašnica, kao i ukrasni šavovi. Obožavam torbe ovakvog oblika i mislim da nikad neće izaći iz mode. Pored ove ručkice, uz nju se dobija i kaiš u vidu lanca. Osim crne boje, možete pronaći i crvenu. Cenu ove torbe proverite OVDE.




4. Ova torba je čini mi najveća od svih. Odlikuje je opet retro izgled. Takve torbe najviše volim, jednostavne i efektne. Možete birati izmedju 5 boja. Što se tiče cene, zaista je povoljna. Pogledajte više o njoj, kao i cenu  OVDE.
5. Ova torba je definitivno najjeftinija, a tu je i najveći izbor boja. Možete birati izmedju čak 11 nijansi. Tu su razne nijanse roze, ljubičaste, tirkizne itd. Kome treba mala torbica, ova je pravo rešenje. Više o njoj kao i povoljnu cenu, proverite OVDE.




Toliko od mene u ovom postu. Nadam se da vam se svidela bar jedna torba. Ukoliko jeste, javite mi koja u komentaru 1,2,3,4 ili 5.

Ljubim vas do sledećeg čitanja :*

21 comments:

  1. Meni se najvise svidela cetvrta, mada mi je lepa i peta, a mozda i prva😊...

    ReplyDelete
  2. NewChic has products in a good value :-) I love firts handbag :-)

    ReplyDelete
  3. Odlican post,najvise mi se svidja treca! :)
    Dotted with hearts

    ReplyDelete
  4. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. This is such a lovely post.. Loved your picks!

    I invite you to check out my new blog post It's Raining Mint

    Love
    Akanksha

    ReplyDelete
  6. Thanks a lot :D

    amazing sellection my dear :D in loooove with first bag :D super cute

    NEW OUTFIT POST | OMG! This Week Is Going Crazy.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  7. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    ReplyDelete

Makeup
Hair