Recenzije

Makeup revolution Flawless

March 23, 2017 Unknown 10 Comments


Danas sam odlucila da vam pisem o mojoj omiljenoj sljokicastoj-sedefastoj paleti.
U pitanju je Makeup revolution ultra eyeshadow palette flawless.
Trenutna cena ove palete je 11, 21 e.  Sto bi bilo nekih 1390 dinara. Sto znaci da jedna nijansa kosta 0,35 centi, odnosno 43 dinara.
Ona sadrzi 32 boje.
Od kojih je samo 6 nijansi mat. Preostalih 26 su sljokicaste.




Kao sto ste vec primetile, tu je sirok izbor nijansi. Ukoliko vam padnu na pamet sljokice, u ovoj paleti cete pronaci vecinu boja.



 Ono sto mi se ne dopada kod ove palete je sto ima toliko slicnih nijansi braon. Meni iskreno nije potrebno toliko, ali s obzirom na cenu ovo racunam kao jos jednu moju dobru kupovinu.
Sto se tice pigmentacije ona je odlicna. Kada uzmemo u obzir da se radi o simerastim sljokicastim nijansama koje znaju da se krune i da budu zaista nevidljive na kozi, ove senke su stvarno super.

 Sto se tice mat nijansi one nisu moji favoriti u ovoj paleti. Njihova pigmentacija je nesto slabija.
Tako da ako ste ljubitelj mat boja, a sljokicaste ne volite, zaobidjite ovu paletu.



Ako bi trebalo da odaberem jednu omiljenu nijansu sto se tice boje, onda bi to sigurno bila nijansa 29. boja nija jasno definisana, sto mi se dopada. Na kapsku lepo izgleda i lepo stoji.

Nijansa koja mi je omiljena sto se tice pigmentacije je nijansa pod brojem 4., mozete da primetite na slici kako beskrajno odskace i sjaji zaista neverovatno, ali ne nosim cesto ovakve nijanse pa je ne koristim bas puno.

Nijansa koja mi se najmanje dopada je ponovo nijansa pod brojem jedna. Mat, nezno zuta i slaba. Spada sa kapka i uopste se ne vidi.



Mozete videti na ovoj slici kako boje izgledaju na kapku. Nijanse su oznacene brojevima.

____________________________________

Ja sam zaista zadovoljna ovom paletom, cena je mala, a kvalitet zadovoljavajuci. Nije naravno moja omiljena paleta, ali je svakako volim i koristim je s vremena na vreme.
Ukoliko narucujete sa njihovog zvanicnog sajta, postarina je dosta skupa, cini mi se da se ne isplati da narucujete samo jedan prozivod. Umesto toga, mozete ih naruciti i u Srbiji :) Pogledajte >>>OVDE<<<<
_________________________________________

Da li ste vec probale ovu paletu ili neku njihovu? Kakvi su vasi utisci?

10 comments:

  1. Prelepe boje, i meni je 29. zapala za oko :)
    Imala sam malo predrasuda o ovim paleticama, mislila sam da nisu pigmentovane, ali ovo je predivno :)
    Odlican post, divne fotografije ♥

    ReplyDelete
  2. Tijana draga, odlican post! Zaista sjajno predstavljena paleta! Imala sam prilike da koristim slicnu, i moje iskustvo je fenomenalno tako da sam se obradovala ovm postu!

    Gotičarka

    ReplyDelete
  3. Hvala draga goticarko :D Puno ti hvala na divnim komentarima koje ostavljas i sto me pratis i citas moje postove :*

    ReplyDelete
  4. Jao predivna *-* Svidja mi se paletica. Bas volim Makeup Revolution.

    Charming Coco

    ReplyDelete
  5. its sooo perfect ! lovely colors !

    would you like to follow each other?

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    ReplyDelete
  6. Draga Tijana, ja sam oduševljena ovim postom, a paletica me zasjenila. Veliki sam obožavalac tamnih nijansi, kada je riječ o sjenama i ruževima. No, moram još nesto da primijetim, a to je poslenja fotografija. Savršena kombinacija boja koju sam par minuta posmatrala i stvarno sam fascinirana. Sve pohvale.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete

Makeup
Hair