Saveti i trikovi

Fen umesto pegle

February 22, 2017 Unknown 4 Comments


Feniranje kod frizera mozda deluje lako. Osusi vam kosu da bude savrseno ravna za tili cas u par poteza, ali kada vi to pokusate shvatite da je situacija malo drugacija, uglavnom se dohvatite pegle a fen odlozite; Ili osusite kosu fenom, bez oblikovanja i nakon toga se ispeglate. Sta ako vam kazem da vrlo lako peglu mozete zameniti fenom? Zasto? Zato sto fen daleko manje ostecuje kosu nego pegla.


1. Usmerite vazduh na pravi nacin.

Da bi vasa kosa izgledala zdravije i frizura koju zelite da postignete lepsa, topao vazduh iz fena bi trebalo da usmerite da ide niz dlaku od korena kose pa sve do krajeva.

2. Fen i cetka, gde s rukama? 

Da, mislim da je ovo najveci problem i razlog zasto devojke pre biraju peglu. Ne mozemo da izbalansiramo gde fen, u koju ruku cetka. Kako na koju stranu. Pa, da vam kazem. Lakse je fenirati druge, nego sebe. Frizeri to rade sa takvom lakocom jer svaki dan vezbaju. Tako isto mozete i vi, samo ako se potrudite.

3. Vreme.

Znam da kada se fenirate ili peglate zelite da zavrsite to za cas. Niko ne zeli da provede 3 sata fenirajuci se, ako moze da se ispegla za 15minuta. Ali ako cesce koristite fen, svako feniranje ce biti brze od prethodnog i tako cete na kraju fenirati vasu kosu za 15 minuta.

4.Kako izabrati cetku? 

U zavisnosti od duzine kose i frizure koju zelite da postignete, ja najcesce biram veliku, okruglu cetku. Ako imate kracu kosu odabracete okruglu, ali malo manju. Pogledajte sliku potencijalnih cetka za feniranje, pa procenite koja odgovara vasoj duzini kose.

Moj pribor.

5. Fen.

Nije toliko bitno kakav imate fen, ali je vrlo bitno da fen ima onaj mali plasticni nastavak koji usmerava vreli vazduh u jedno manje podrucje. Da se ja ne trudim dalje da objasnjavam, prikazano je slici.
 Pozeljno je da fen ne bude velicine kao za putovanje,takvi su dobri i pogodni da ih negde spakujete, ali ce vam trebati duplo vise vremena za feniranje. Dakle, normalan fen.



Pisem ovaj post iz razloga jer sam i ja to isto radila. Naravno da uvek biramo sta nam je lakse, ali ovog puta razmislite da li je to i bolje u pokusajte, mozda necete uspeti, ali pokusajte ponovo. I ponovo. I uz malo vezbe, uspecete, a peglu cete odloziti negde i sa njom zajedno i jednu losu naviku. 



Koristite li vi peglu za kosu ili fen?

4 comments:

  1. Hvala ti puno na ovim savetima :)
    Ja sam svoju kosu sagorela peglom, bukvalno, a dugo godina sam izbegavala fen zbog ,,metla efekta'' koji moja kosa poprimi posle njega :D ♥

    ReplyDelete
  2. Nema na cemu :) Hvala tebi sto citas moje postove. :*
    I ja sam isto tako prosla, zato sam i resila da napisem ovaj post.
    Sad mi se kosa napokon oporavlja, od silnog peglanja je bila unistena totalno.

    ReplyDelete
  3. Za peglu se potpuno slazem, a za nastavak fenu dodala bih da je za bolje feniranje bitno da onaj deo gde izlazi vazduh treba da bude sto uzi jer bolje usmerava kosu. Ovaj na slici je npr dosta sirok. Inace super post...

    ReplyDelete
  4. Nisam to ni znala :) Hvala :* Hvala sto citas moje postove :*

    ReplyDelete

Makeup
Hair